entrepreneur, idea, competence

2 factoren bepalen het succes van uw website

1. Het aantal bezoekers

Mensen vinden uw website via zoekmachines, externe links, reclame die u maakt via andere media, enz. Zoekmachineoptimalisatie is een optie om nog meer bezoekers aan te trekken. Uw voordeel: extra bezoekers betekent op termijn extra klanten, extra bestellingen, enz.

‘Hoe meer, hoe beter’ is niet altijd het beste principe: uw bezoekers hebben alleen maar iets aan uw website als u ze snel kunt geven waarnaar ze op zoek zijn. Pas dan levert uw website conversie op.

2. Wat bepaalt het succes van uw website?

Conversie: hoeveel bezoekers klant worden van uw bedrijf, of de juiste informatie vinden, of contact met u opnemen. Conversie realiseert u als uw website zijn doel bereikt.
Een doel kan zijn:

2 factoren bepalen het succes van uw website 1

  • Een bestelling plaatsen
  • Een (contact)formulier invullen
  • Een bestelling plaatsen
  • Zich inschrijven voor een nieuwsbrief
  • Een bestand downloaden
  • Een bepaalde pagina bezoeken

De kwaliteit van uw website bepaalt hoeveel conversie u realiseert.

Uw voordeel: bezoekers gaan niet terug naar de resultatenpagina van Google maar blijven op uw website omdat ze er vinden wat ze zoeken. Zo worden ze uw nieuwe klanten.

nl_NLNL
Scroll naar top